7 Ekim 2012 Pazar



Yeni öğrendiğim ringa tekniğini kullanarak yaptığım bileklik .

5 yorum:

  1. selam ve sevgi ile..
    ne kadar hoş takılarınız var öyle.hatta bu bilekliğede bayıldım doğrusu..elinize sağlık.bana da beklerim..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim böyle güzel yorumlar beni çok mutlu ediyor sevgi ile.

    YanıtlaSil
  3. yapmışsınız bile :) harika

    YanıtlaSil
  4. bütün elişlerin çok güzel,hangisine yorum yapsam bilemedim.ama bu teknikle yapılan bileklik süper olmuş,nasıl yapıldığını da ekleyebilirsen çok sevinirim.ayrıca küçük prenses kızın ve yakışıklı oğlunun resmini de çok beğendim.Rabbimden uzun ve güzel bir ömür diliyorum onlar için.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için .Ben bu tekniği youtube dan öğrendim videolu anlatımı var herringbone stitch yazıldımı çıkıyor umarım yardımcı olmuşumdur.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil