18 Aralık 2012 Salı

Canım babamın benim için yaptığı iki katlı ahşap ev.

12 yorum:

  1. Bu triplex harika olmuş,babanızın ellerine sağlık,kıymetini biliniz:))Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Benim için çok kıymetli evimin en güzel köşesinde duruyor.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. süper olmuş babacığının ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Çok şeker çok cici olmuş..Babanızın ellerine sağlık..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşkkürler.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. ÇÇok teşekkürler .Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Ay bayıldım,ço güzel. Babacığın ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Bu güzel yorumları duymak beni çok mutlu ediyor.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. muhteşem bir şey bu hayran kaldım !! ellerine ve yeteneğine sağlık babanızın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bu güzel yorumunuz için.Sevgilerimle.

      Sil